PRESENTACIÓ

    
Hola a tots! 

    Sóc Merche Tejada Martínez, visc a Pilar de la Horadada i 
estic treballant com a mestra d'Educació Física en un col·legi de Lo Pagán (San Pedro del Pinatar, Múrcia).

     Els esports de canxa dividida són aquells en els que hi ha una xarxa pel mig i cada equip o jugador ocupa una part del camp sense poder invadir la part del seu adversari. 
Esteu pensant quin esport pot ser? Tennis, paddel,... quin és? 
I si us dic que a més a més també és un esport d´equip? 
Segur que ja ho sabeu és el VOLEIBOL.

     Aquest bloc està pensat per als meus alumnes de cinquè i sisè de primària on trobaran un entorn personal d'aprenentatge (PLE) sobre la Unitat Didàctica "Iniciació al voleibol".

     La UD està situada dins del bloc de continguts "Jocs i activitats esportives"  i també es treballen continguts del bloc "Joc i activitat física i salut".

Les competències tractades en la U.D. són les següents:

1. Consciència i expressions culturals: és important valorar l'activitat física com a mitjà d'equilibri psicofísic i com a factor de prevenció de riscs derivats del sedentarisme. 
2. Socials  i cíviques: l'espai d'acció en el qual desenvolupem la nostra àrea fomenta el treball en equip, la cooperació i la interacció personal.
3.  Aprendre a aprendre: l'autonomia de l’alumne ha de ser una prioritat.

     OBJETIUS:
- Conèixer de forma general l'esport de voleibol.
- Realitzar jocs relacionats amb el voleibol.
- Conèixer les diferents tècniques.
- Conèixer de forma general la tàctica de l'esport.
- Introduir les regles bàsiques.
- Inculcar valors educatius en els esports  d'equip.
     
     CONTINGUTS:
- Breu història de l'esport.
- Introducció a les regles del joc.
- Gestos tècnics de voleibol.
- Pràctica de la tècnica per mitjà de jocs.
- Organització de mini competicions.
- Pràctica d'este esport amb regles més senzilles.
- Inculcar esportivitat.
- Participació activa dels xiquets.



    AVALUACIÓ:
- Aplica correctament les habilitats bàsiques de l'esport.
- Controla la recepció de la pilota en diferents situacions de joc.
- Controla el toc de dits també.
- Sap fer un servici.
- Col·labora amb els companys d'equip.



    METODOLOGIA:
- Comandament directe.
- Assignació de tasques.
- Ensenyança recíproca.






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada